Direct bellen: 0183 629 749

Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan horen we dit graag van u. Samen gaan we na hoe we tot een oplossing kunnen komen.

U kunt uw klacht kenbaar maken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of schriftelijk naar WFC, Kolk 27, 4241 TH  Arkel. U kunt ook ons contactformulier gebruiken.

Hoe behandelen we uw klacht

  • Na ontvangst van de klacht nemen we binnen 1 werkdag contact met u op.
  • We streven ernaar om de klacht binnen 2 weken af te handelen, afhankelijk van de aard en omvang van uw klacht.
  • U krijgt schriftelijke of mondelinge terugkoppeling over de voortgang van de behandeling van uw klacht

 

©1999 - 2020 WFC BV Alles op deze website is met de grootste zorg samengesteld, mochten er zaken op staan die onjuist zijn of van copyright van derden zijn voorzien, laat het ons alstublieft weten
Deze website maakt gebruik van Cookies. Dit zijn uitsluitend cookies om de website te kunnen laten werken. Als u verder gaat op onze website, gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.