Direct bellen: 0183 629 749

Complaint procedure

We do our utmost to provide you with the best possible service. If you are unexpectedly dissatisfied with our services, we would like to hear from you. Together we examine how we can find a solution.

You can make your complaint known via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. or in writing to WFC, Kolk 27, 4241 TH Arkel. You can also use our contact form.

How do we handle your complaint

  • After receiving the complaint, we will contact you within 1 working day.
    We strive to handle the complaint within 2 weeks, depending on the nature and scope of your complaint.
    You will receive written or oral feedback on the progress of the handling of your complaint
©1999 - 2022 WFC BV Alles op deze website is met de grootste zorg samengesteld, mochten er zaken op staan die onjuist zijn of van copyright van derden zijn voorzien, laat het ons alstublieft weten

Deze website maakt gebruik van Cookies. Dit zijn uitsluitend cookies om de website te kunnen laten werken. Als u verder gaat op onze website, gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.